Translate

czwartek, 10 września 2015

Pufo poducha

 Dawno, dawno temu wpadłam na pomysł żeby ze starych koszulek zrobić sobie dywanik, poduchę czy pufę. Akurat miałam koszulki: różową, fioletową i granatową. Pocięłam je na paski i rozciągnęłam. Powiązałam i zwinęłam w kłębek. Teraz można dostać już takie gotowe kłębuszki ;) Żeby moja praca była kolorowa wymyśliłam sobie, że wykorzystam różnokolorowe kordonki. I tak powstała taka tęczowa kompozycja. Jako, że za mocno zwijałam (człowiek uczy się na błędach) powstał mi stożek. Stwierdziłam, że będzie z niego idealna poducha lub pufa. Z fioletowego drelichu wycięłam koło i przyszyłam do mojego "stożka". Zostawiłam oczywiście otwór na wywinięcie całości. Wypełniłam kulką sylikonową i proszę bardzo jest moja pufo poducha :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz