Translate

poniedziałek, 21 stycznia 2013

Misio


Miś został uszyty dla syna kuzynki. Został jednak przywłaszczony przez moje dziecko, które kategorycznie odmówiło oddania go komukolwiek. Szablon i dokładną instrukcję znalazłam w książce "Przytulne dekoracje" , którą zakupiłam w Empiku. Z tej serii mam jeszcze "Radosne dekoracje". Obie książki polecam jak najbardziej. Jest w nich dużo szablonów i dokładne opisy bardzo przydatne dla początkujących (dlatego idealne dla mnie).



Dla przykładu porównanie misia uszytego wcześniej z szablonu przerysowanego z komputera.
Jest delikatnie mówiąc rachityczny ;)
Jednak dzięki temu, że uszyłam oba miśki to wiem co i gdzie źle zrobiłam. 















A tak wygląda zakupiona przeze mnie książka:











Przytulne dekoracje


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz